malinsminut

Cruisingen!

Publicerad 2011-06-02 23:13:28 i Festligheter

Oj, jag hinner ju inte med! Det händer ju så mycket roligt hela tiden och det blir bara fler och fler bilder i min kamera...men jag försöker i alla fall ladda upp lite varje dag...och skriva då och då. Jag tänkte i alla fall skriva några rader om den fantastiska cruisingen vi var på förra helgen. Tidigare år har ju också varit otroligt roliga så det var inte direkt nån överraskning att det var kul i år också =) i år fick jag ju dessutom åka en bil som faktiskt passade in i cruisingledet =) jag bara älskar sådana tillställningar! Fina bilar, häftiga kläder, bra musik, roliga frisyrer och bara sååå bra stämning! Ta en titt!


Vår chaufför Anna vid åket! Himlarns coolt horn som Jan-E hade fixat fast på grillen!


Kunde inte låta bli att ta en bild på instrumentpanelen också! Jag satt ju i baksätet till Mellansel då vi hämtade upp fler passagerare =)


Paus i Billsta!

Malin och Leif hade mysigt! Susanne syns inte riktigt..men hon hade också trevligt i baksätet!


Väldigt schysst att man kunde sitta tre fram! Är ju roligare om man får se nåt liksom!


Bekanta ansikten på första parkeringen!


Där stod vi och tittade på roliga bilar som körde förbi!



Coolt med ett parasoll mitt i bilen!


Sen drog vi vidare till campingen där det blev lite dragspelsmusik och dans.


Vi cruisade vidare =) det var vääääldigt mycket folk som stod och kollade efter gatorna!


Det var fest på en parkering...levande musik, öltält och försäljning. Och massor av bilar och folk förstås!=) Susanne och jag hängde vid scenen och dansade runt ett tag =)


Börjar slira iväg här va...?


Levande musik är alltid bäst!


Dålig bild förstås...men man kanske kan få en liten känsla av hur trevligt det var på parkeringen?;)





Sen blev det god natt för dom i baksätet! Där fram ölade vi tills vi kom hem. Och det kändes ju dagen efter också....

MEN KUL VAR DET!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela