malinsminut

Efter kan man säga...=)

Publicerad 2011-06-22 22:29:23 i Huset

Nu kan man väl säga att både sovrummet och gästrummet är så gott som färdiga. Det som är kvar är lite målning här och där, fogning och annat pyssel....men i det stora hela är det ju färdigt =) Idag städade jag och satte upp väggorden i sovrummet så då passade jag på att fotografera lite också =)

Tadaaa! The master bedroom!=) Om ni inte ser vad det står på väggen så står det: "A dream is a wish your heart makes..." mycket passande tycker jag =) ser ni vad fint att jag till och med har matchat helosantubarna...haha =)

 

En annan vinkel....

Hundarnas hörna....där har de sin vattenskål och sin korg (som dom för övrigt aldrig sover i....)

 

Väggen mot hallen. På byrån har jag tänkt ha en tv så småningom...

 

Jag passade även på att ta några kort i gästrummet....

 

Här får ni sova om ni kommer och hälsar på!=) Ljust och ljuvligt ;)

 

Bakom garderoben döljer sig en spegel! Den ska ju så klart sitta på väggen såsmåningom, men så långt har jag inte kommit än =)

 

Datahörnan....och den fruktansvärda delen av hallen som fortfarande inte är tapetserad...=S...men snart så!

 

Ja, jag ville bara visa lite hur det ser ut nu! Stor skillnad mot för hur det såg ut för bara några månader sen!=)

Hej!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-23 08:01:57

verkligen jättefint!! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela