malinsminut

En vacker sång...

Publicerad 2011-06-22 00:45:11 i Allmänt

Idag har jag börjat med midsommarstädet. Väldigt noga har jag varit....matsalen, vardagsrummet och toan har fått sig en rejäl genomgång. Imorrn blir det övervåningen och köket som ska städas. Det är så himla skönt att ha rent och fint och städat när man ska bort! För ja, på fredag...då jäklar! Då ska vi till Junsele och härja hela helgen lång! Jag lääääääängtar =) Det ska bli så himla kul!


Ikväll har jag i alla fall ställt pianot på plats och satt upp ett väggord ovanför. Mycket nöjd blev jag!=)



Ni kanske inte ser vad det står? Det står i alla fall "en vacker sång sopar dammet från hjärtat" och så är det en dubbelnot bakom =) min fina, gamla farfar fick flytta tillbaka till pianot eftersom det faktiskt är han som rår om det =) han fick det när han fyllde 50 tror jag...nu är det åter i hans hus så nu är han nog nöjd =)

Nu ska jag duscha och gå och lägga mig för imorrn är det jobb hela dagen.....full fart mot helgen hörrni!=)

Hej!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-06-27 21:59:16

Du är duktig maj.

Postat av: Thean

Publicerad 2011-10-03 12:37:21

Hej



var har du fått tag på väggordet ? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela