malinsminut

Första, andra, tredje...såld!

Publicerad 2011-06-22 00:39:07 i Allmänt

Helgen blev lugn. Jag tapetserade hos mamma och pappa precis hela lördagen så på kvällen var jag så trött så jag låg bara i soffan...men det var ganska skönt det också! Jag sov som vanligt i soffan och på söndagsförmiddagen ringde Cecilia och frågade om jag skulle hänga med på auktion. En snabbdusch senare var vi på väg ut på E för att ropa in fynd....eller inte =) mysigt var det i alla fall! Dagen avslutades med ett besök på Marieros loppis. Inga fynd där heller...men mycket trevligt hade vi! De andra fortsatte trevligheterna, men jag skulle iväg och jobba så jag fick fara hem...=(...jag hade velat vara ledig den här helgen eftersom jag gick ut extra och jobbade förra, men det gick tydligen inte....lördan fick jag ledigt, men inte söndan....men det gick ju bra ändå. Här kommer i alla fall lite bilder från auktionen!


Rätt mycket folk!


Lena, Cecilia och Anders.


Cecilia ropade hem en fyndlåda! En kartong märkt "kattskin" som innehöll en vit skjorta...kattskinnet låg i en annan fyndlåda....en matta och en lampskärm var andra fynd i lådan, men de la Anders beslag på =)


Tomas ropade hem en fin soffgrupp för en tjuga så de hade nåt att sitta i under auktionen =)


Den här fina Jesus-tavlan funderade Anders på att köpa loss för en hundring, men Anette tyckte inte det...så det blev ingen affär =)



Sen var det alltså dags för mig att fara på jobbet...varannan helg är jag ju på Mogårn och mina kära arbetskamrater där måste väl tro att jag är ledig typ jämt...jag har ju aldrig varit borta en veckodag från jobbet i Norrflärke, men helgerna är lite si och så eftersom jag har semester, kompledigt, byter pass osv....det är ju då man vill vara ledig liksom =)...och det är ju lite tråkigt eftersom det bara är helgerna de på Mogårn "ser"....alltså ser det ut som att jag är ledig typ jämt...men det är jag ju inte....jag har dessutom fått ringa och anmäla mig försenad några gånger....en gång försovning, en gång punktering och....ja nu igen. Punktering. Typiskt! Upptäckte det i Bredbyn så jag blev ju inte så hemskt sen...men ändå. Typiskt...


Stackars lilla leasingbilen hade ett platt bakdäck...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela