malinsminut

Lena och Arvid

Publicerad 2011-06-06 22:54:34 i Allmänt

Alltid när Lena kommer hem från Göteborg brukar vi träffas och skvallra lite...och dricka lite vin. Så även denna gång. I onsdags kom hon och hälsade på. Vi skulle se en film men naturligtvis hade telia-filmbutiken kraschat precis denna kväll (typ enda gången i år!) så det blev bara nån gammal dvd-film jag hade liggandes....sak samma...trevligt var det i alla fall! Det hela slutade med en sleepover. Dagen efter kom Olle med småttingarna och frågade om dom fick vara hos mig ett tag. Det gick bra.

Lena brukar ju inte ens gilla småbarn särskilt mycket...men Arvid och hon fick verkligen kontakt =) hon tyckte väldigt mycket om honom och han tyckte lika mycket om henne =) dom myste och vilade och lekte och sjöng och busade nästan hela dagen =) jag umgicks mest med lill-Edvin som som vanligt var världens goaste =)




"Man får bara äta dom vita"...=)


Edvin fick också vara med lite!=)


Efter-maten-mys hos mor och far!


Vi hittade en gammal spade uppe på lon som Arvid tyckte var väldigt rolig =) "jag skotta" "jag gräva" =)


och så en hejdå-kram innan Lena skulle fara hem!

Senare frågade Arvid direkt när dörren öppnades "Lena?", "Nä, Lena har farit hem..."
Dagen efter sa han "Ja tyck om Lena"....GULLUNGE!

En trevlig dag var det i alla fall!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela