malinsminut

Lördagskul!

Publicerad 2011-06-16 22:53:03 i Festligheter

Ååååå vilken rolig lördag vi hade! Jag önskar att varje lördag kunde vara så där...typ =) det fina vädret gjorde ju typ hälften av dagen =) lördagen började med att Lena kom förbi och joinade mig i solen. Vi drack öl och hade trevligt (fast Lena var bakis...hehe). Sen kom även Emma, Annika och Isak och gjorde oss sällskap. Vi bestämde oss för att dra till stranden (Flärken) och fortsätta solandet där.


Många tänkte som oss denna dag =)


Marcus, Maria, Alicia (inte på bild) och Saga var också där!


Den här vackra varelsen är min syster! Smaskens med melon =)


Lena och jag drack ju vin förstås. Och busringde lite..=)



Emma skulle vidare på kalas så hon nöjde sig med folköl =)


Mycket melon blev det!


Väldigt varmt i vattnet var det! Typ 25 grader tror jag!


Jag fick gå hem med en nunna....hon tyckte att det var väldigt varmt och ville skugga sig under handduken.


Väl hemma laddade vi med en banan och lite vatten. Sen duschade jag och gjorde i ordning mig innan vi drog vidare till stan på grillfest i rådhusparken. Mycket, mycket trevligt!


Sara hade fixat supergod mat! Grillat fläsk, potatissallad, massa såser och en himmelsk efterrätt =)


Lena hade så klart tandläkargrejor med sig för att få göra sig extra fin kvällen till ära.


Johan, Per och Nisse sitter och ljuger.


...även Janne och Johan.

Sen verkar jag inte ha knäppt en enda bild på O'Learys, men där var det också superkul! Ovanligt kul för att vara Olles faktiskt!


En burgare på Max blev det innan vi drog hemåt. Björn, Anders och Albin i bild.


Snälla Jan-E ställde upp och skjutsade oss i finbilen! Anders kunde som vanligt inte låta bli att snurra nåns hår och denna gång var det Lena som fick ställa upp =)


Stackars chaufför som fick stå ut med dom här galningarna! Tur han är van ;)


En vacker solnedgång över huven på en Lincoln. Perfekt!


Anders tyckte att det var lite jobbigt med fyllona i framsätet =)


Lena och jag härjade även lite genom takluckan! Mycket roligt!=)
Fint att jag fick en tuppkam och Lena en ansiktsmask också!


Heeeeeeeeeeeej!


Eftersom vi cruisade hem i ca. 40 km/h hann vi även med en vacker soluppgång i Norrflärke =)

Otroligt vilken härlig dag! Det var såååååå kul!=) Tack alla roliga och TACK Jan-E för skjutsen hem! Det var ju liksom pricken över i!

Nu blir det god natt!=)

Kommentarer

Postat av: Marie franzén

Publicerad 2011-06-16 23:36:53

Gud va roligt att läsa din blogg;) Du formulerar dig så roligt, så det blir intressant att läsa;) Bra jobbat bruden;)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-16 23:44:44

Vad kul att du tycker det Marie! Jag blir så glad när du skriver så fint! Tack så mycket !<3

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-17 10:27:22

Haha mycket roligt inlägg! men bilden överst ser ju ut som om jag tyckte det var bäst att skippa badbrallorna?! Tack för en trevlig eftermiddag bruden!

Postat av: emma

Publicerad 2011-06-17 10:28:16

vilket väger upp sig på andra bilden jag är med på, då brallorna syns men inte överdelen ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-17 11:30:55

Haha! Ja Emma det har du ju faktiskt rätt i! Det hade jag inte ens tänkt på! Men sammantaget kan man ju säga att du har en hel bikini då =)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-18 09:33:53

haha ja :) jag lånar en bild till min blogg, går det bra? :) skriver att det är din.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela