malinsminut

Lunch, grillning och kalas!

Publicerad 2011-06-07 23:32:27 i Allmänt

Jag har typ inte gjort nåt annat än ätit idag känns det som...=)...på lunchen fixade Annika ihop en utsökt måltid av saker hon hittade hos mig...: stekt kyckling, wok-grönsaker, ris och mangoraja. Enkelt och gott =) Det blev återigen en trevlig matrast med min kära syster =)

Lite sur efter maten...men det får man ju vara ;)

 

Klockan ett hade vi obligatorisk arbetsplatsträff och skulle grilla på badet. Mycket trevligt! Och gott! Hamburgare utan bröd fick jag! Smaskens =)

Mina trevliga arbetskamrater + chefen!

Jobbade till klockan fem och en timme senare for vi för att uppvakta finaste lilla Edvin som fyller ett år idag! Tänk att han redan har levt ett år...helt galet...samtidigt som det känns som att han har funnits jämt...konstigt...där blev vi i alla fall bjudna på smarriga tårtor, kakor och kaffe. Gött även det!

Gulligaste lilla ettåringen!

 

Det var den dagen. Ikväll har jag bara sett på tv och slöat i soffan....inte mycket har blivit gjort. Imorrn börjar jag redan klockan 12 så det känns drygt att jobba precis hela dagen samtidigt som det känns skönt med sovmorgon =)

 

Jaja, hipp hipp hurra för Edvin! Och nu blir det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela