malinsminut

Midsommar!

Publicerad 2011-06-22 22:46:51 i Festligheter

Nu är jag verkligen laddad för midsommarhelgen! Jag längtar såååå! Och jag VET ju att det kommer att bli så himla roligt! Ja, det vet jag faktiskt! Det finns vissa ingredienser som måste ingå för att det ska bli en lyckad helg och de sakerna är precis samma som tidigare år! Ett vinnande koncept alltså =)

*Roliga människor (ja, för jag vet ju massor av roligt folk som ska dit!)
*Camping (jag är ju ingen campingmänniska egentligen, men på midsommar ska det vara husvagn!)
*Bra musik (förutom live-underhållningen har vi ju samma skiva som snurrar hela tiden ;)...)
*God mat (ja, vad är inte gott när man äter med goda vänner på en camping?=)..)
*Öl (ja, ingen kommentar)

Den enda ingrediensen som inte går att styra över är ju vädret....är det soligt blir det ännu roligare, regnar det blir det kul ändå =) vi har ju förtält så det ordnar ju sig =)

Ytterligare några plus gällande årets midsommar är:

*Bilträff
*50-tals musik och massa uppträdanden i denna genre


Ja...fattar ni hur kul det kommer att bli?=) Jag lääääääääääääääääääängtar!



Hoppas ni får en härlig helg! GLAD MIDSOMMAR!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela