malinsminut

Räcket =)

Publicerad 2011-06-16 22:34:37 i Huset

Oj vad jag har jobbat idag...från att jag steg upp till typ nu..halv elva...ja, 12 timmar nästan. Igår fick jag hjälp att sätta upp överliggaren och hörnpinnarna på räcket så idag har jag gjort klart det. Plus att jag har tapetserat tills limmet tog slut =) jag har även beställt tapeter till fondväggen i hallen uppe. Ja, det var väl min dag. Plus att jag fick besök av finaste småpojkarna också!


Mitt i dagen...några pinnar uppsatta och halva väggen tapetserad.


Klockan nio typ...KLART! Fantastiskt vad nöjd jag blev! Även om det inte blev helt perfekt...men fint ändå =) även väggen bakom blev tapetserad =)


En annan vinkel...


Sen strök jag klädseln till soffan och ställde den på plats! Det ska även en matta, ett litet bord och en fåtölj dit såsmåningom...det blir en liten myshörna alltså =)

Nu har jag så ont i fötterna så jag knappt kan gå....plus att jag borde duscha också...jag har haft korsdrag hela dagen men ändå svettats som en galning....jaja, det var allt så länge!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-17 10:26:08

Riktigt snygg, ljust och fräscht :)

Postat av: Annika

Publicerad 2011-06-17 16:23:55

duktiga maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela