malinsminut

Helgen

Publicerad 2011-03-23 18:31:27 i Festligheter

Ja...så var det dags att redovisa helgen då..=)...jag hann ju som sagt med en liten fest emellan allt slipdamm och i vanlig ordning presenteras den bäst i bilder....=)



Anders och Albin på inflyttningsfest hos Björn och Gabriella i Gala!

Mattias, Linn, Linus och Johan.


















Mer folk...


Linus, Johan, Björn och Gabriella.

Det blir alltid festligt när Anders drar igång dansbandsmusiken =)

Albin blev lite kärvänlig med Björn....Anders drack lite vatten istället för öl för omväxlings skull =)

 

Sen tyckte herrarna att det passade bra att mysa lite med varandra på köksbänken ;)

Ehhm...ja dom myste till det ytterligare och jag har sån lust att lägga fler bilder men jag vet att om jag gör det har jag nog sagt mitt sista ord till Anders ;) satt min sista potatis liksom =) jaja, jag får skicka ett privat meddelande till Anders och påminna han lite istället =)

 

Johan somnade (eller halvdog liksom..) och Albin tyckte han skulle få en privat lapdance så han fixade det =)




Sen drog vi vidare till O'Learys och där träffade vi lite bekanta personer. Johan och Janne lekte nån slags lek tror jag.

Även dom här filurerna var där och drinkade!


Ja, sen blev det inte så många fler kort...tyvärr...

Intressant att vi var fyra stycken som skulle in till stan...jag, Anders, Albin och Johan. Albin stannde på förfesten, Johan somnade på förfesten och Anders och jag for in på O'Learys. När vi skulle hem var vi helt plötsligt bara jag så Lars, den stackars chauffören, for alltså enkom till stan för att hämta en person...snopet killen...hade ju varit en bättre affär att få köra fler.,..men, men...som han sa "tur att du åkte i alla fall för annars hade jag ju fått fara hem ensam igen"...haha!

Ja, så kan det gå...nu ska jag upp på övevåningen och jobba lite =)
Hej!







Kommentarer

Postat av: J-E

Publicerad 2011-03-28 18:47:37

Läcker man ser ut me prillan nere vid knäet=)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-28 23:54:13

Of course my horse. Du är het som vanligt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela