malinsminut

30-års kalas!

Publicerad 2011-05-24 00:14:57 i Festligheter

Veckan bara rusade iväg...jobb och pyssel på övervåningen...sen var det helg..och mer jobb...men jag hann även med en liten fest på lördan. Pernilla fyllde 30 den första maj och hade hyrt tjärnstugan för att fira. En trevlig kväll med verkligen supergod mat, tårtor, musiktävling, vin och surr! Som vanligt beskrivs kvällen bäst i bilder =)


Mingel och fördrink


Lilla Isak var festens yngsta deltagare =)


Matdags!


Jag hade för en gångs skull en blommig klänning! Somrigt värre =)


Fina tårtor!


Senare på kvällen piffade Mikael till sig lite =)


och han skötte även drinkblandningen. Man fick välja om man ville ha en 6:a eller en 24:a...det var liksom hela menyn =)


han skötte även om att mäta typ allt i lokalen. Människor, bord, huvuden...och ja...allt!

Annikas kille Isak är en mycket lustig person så jag var tvungen att göra en liten bildserie med bara han...man ser liksom hur hans kväll förflöt ;)





Så där ja! Lustigt va?=)

Dagen efter var också supermysig! Jag vaknade, gick ut på bron, mötte mamma, pappa, Annika och Isak. Fixade lite kaffe och rostat bröd som vi smaskade i oss! Sen blev det trevlig musik och sol på bron =) och sen jobb förstås. Trevligt det också =)

Annika ville gärna att jag skulle ta en bild bara på henne eftersom hon var så himla nöjd över sina shorts...men jag gjorde inte det för hon kan ju inte vara i centrum jämt...typ...hon passar ju jättebra i dom i alla fall! Kanske kan du ha dom på nästa fest Anni? Leggings eller nåt under...blir ju toppen! Snyggt i alla fall!

I natt ska jag premiärsova på övervåningen! Sovrummen är ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN färdiga! Bara massa småfix (och typ hela toan...) kvar nu! Jag är så nöjd och glad!

 

God natt med er!=)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-05-24 10:17:26

Det låter ju skitsnyggt.. Kanske kan vi hitta en tröja som det står "töntig" på som jag kan ha upptill?

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-24 11:18:44

Haha! Självklart ska jag göra mitt bästa för att hitta en sån tröja Annika! Du kommer vara så fin ju!=)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-05-25 19:29:21

Gud vad kul att du får flytta upp!! Ska bli kul att se hallen och det :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela