malinsminut

Allt möjligt...

Publicerad 2011-05-12 23:15:25 i Allmänt

Oj vad den här veckan har gått fort! Nu är det snart helg igen och denna helg är jag ju faktiskt leeeedig!=) Tandläkaren gick i alla fall bra i måndags...inga hål! Yeey! Jag fick dessutom beröm för att jag var så duktig på att använda tandtråd...vilket jag aldrig nånsin i mitt liv har gjort...men jag suger åt mig berömmet även om jag inte förtjänade det...haha!=) Däremot fick jag skäll för att jag snusar...men det får jag alltid så det bryr jag mig mindre om..jag lyssnade mer på berömmet ;)

Jag har ju jobbat hela veckan också...men i tisdags fick jag spendera kvällen med min kära vän Sandra och det var såå trevligt! Jag var där i flera timmar och ändå hann jag inte säga allt jag skulle...haha! Men nu när hon bor i Bredbyn så kan vi ju träffas oftare =) förhoppningsvis..hittills har det ju inte passat en dag (förutom tisdag) på tre veckor..men ändå...vi har ju bättre förutsättningar i alla fall =)

I går gjorde jag en av mina berömda maratonsovningar...haha! Jag lägger mig och vilar en stund efter jobbet och i vanliga fall brukar jag vakna efter några timmar, men nu på sistone har jag vaknat PÅ MORGONEN...I SOFFAN...MED KLÄDER...MED SMINK....alla lampor och tv:n på....inte så lyckat, men det är väl inte heller många som lyckas sova 14 timmar i rad utan att vakna en enda gång...haha!=) Man är ju riktigt utvilad dagen efter...i går somnade jag i alla fall typ klockan 18...och vaknade 9.30 idag...lyckat! ha! å andra sidan sitter jag ju uppe nu vid midnatt och ska upp och jobba imorrn...

I helgen är jag som sagt ledig så då har jag hyrt en slipmaskin så jag äntligen ska få ordning på hallgolvet upp och förhoppningsvis även trappen! Det blir jobb hela helgen, men jag hoppas ju även att det ska hinnas med en liten fest eller nåt =) när man för en gångs skull är ledig liksom =)

Äh..nu ska jag städa lite...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela