malinsminut

Finaste pojkarna =)

Publicerad 2011-05-09 00:26:30 i Allmänt

I onsdags hade jag turen att få rå om en av mina brossöner, Edvin. Han kom hit på onsdagkväll och hämtades på torsdagkväll..så vi fick mycket tid att mysa!=)


Lillemaj tog kvällens vakt-pass ;) hundarna gillar verkligen den lilla krabaten!


En glad liten kille på morgonen! Och vilken söt pyjamas va?=) Förresten kan en gammal snusdosa vara världens bästa leksak...bara så ni vet =)


Ling-Ling bytte av Lillemaj och tog vakten på dagens sovpass =)

Halv två hämtade vi storebror på dagis. Edvin hade redan ätit lunch, men jag var rätt hungrig så jag frågade Arvid om han också ville ha lite mat. Ja, det ville han absolut. Vi hjälptes åt att steka lite kyckling och kroketter och gjorde en sås. (Duktiga storkillen!) När vi sen skulle äta villa han absolut inte ha nåt...

M: -Men du sa ju att du ville ha mat!

A: Ja.

M: Men kom så gör vi en tallrik åt dig då.

A: Nej.

M: Vill du inte ha nån mat då?

A: Nej. Godis.

Haha! Jaja...jag fick alltså äta min lunch ensam...=)...men det gick ju lika bra det!

Vilken tur jag har som har världens sötaste och mysigaste brorsöner! Och att jag dessutom får rå om dom så mycket! Mina älskade små hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela