malinsminut

Förhandstitt =)

Publicerad 2011-05-03 00:00:55 i Allmänt

Jag ska ta mig i kragen och göra ett inlägg om lördagen nån dag! Halv åtta på morgonen åkte vi iväg och firade brorsans tjej som fyllde 30 år 1 maj. Det tog i princip hela dagen och sen var det bara att svida om och ladda för kvällens rockabillyfest på Brux. Fantastiskt, otroligt kul var det! Om ni vill ha en liten förhandstitt på vad vi gjorde på dagen kan ni kolla in på Emmas blogg, för hon ligger före mig med uppdateringen =)

Nu ska jag woka lite grönsaker och äta innan jag gör iordning mig och går och lägger mig =) (ja, jag vet att klockan är tolv och jag ska upp halv sex imorrn, men jag är inte ett dugg trött! Så de så!)

God natt!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-05-03 09:03:29

Det finns ännu en förhandstitt hos Yessica också :)



http://yessicaholmgren.webblogg.se/

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-12 08:10:39

Tänk bara, sedan detta inlägg har jag fått lite fler läsare, vad roligt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela