malinsminut

Helgens bravader...

Publicerad 2011-05-09 00:39:14 i Festligheter

Jag har ju jobbat hela helgen som ni kanske vet...men det har ändå varit en rätt så rolig helg tycker jag! Förutom att jag har fått jobba med de bästa (=)..) så hann jag även med lite roliga saker igår kväll. Jag hade lovat Janne att skjutsa dom till stan så det gjorde jag. De hade haft lagfest med KNIF på dagen så stämningen var god på förfesten =) fester med bara killar är väldigt speciella tycker jag...! Inte på dåligt sätt, men det händer bara så mycket andra saker än på tjejfester eller "blandade" fester....mycket intressant att iaktta!;)



Vuxna män gör saker tillsammans ;) ja, ni ser! Tveksamt att detta skulle förekomma på en tjejfest!=)

När jag äntligen, efter många om och men, hade lyckats få grabbarna till stan ringde Hanna och frågade om jag inte ville titta förbi när jag liks var i krokarna. Sagt och gjort. Där satt hon och Mattias, Emma och Mikael och Anders och Maria och spelade ett spel och drinkade lite. Jag fick också vara med (så snällt att ta hand om ett femte hjul ;)...) =) och det var riktigt trevligt! Jag minns inte vad spelet hette, men det gick ut på att man skulle gissa saker om de andra spelarna...och utföra uppdrag och gissa om de andra klarade det osv...

Mikael fick doppa ansiktet i en tallrik med mjöl!=)

 

Jag var hemma runt halv ett tror jag....då var det bara hopp i säng för att sen kliva upp halv sex och jobba hela dagen. När jag kom hem från jobbet tog jag en tre timmars-powernap så sen var jag ganska pigg...efter big brother, runt elva alltså, gick jag ut på en härlig kvällspromenad med hundarna. Elva grader varmt var det! Riktigt lugnt och skönt =) nu har jag gjort ett bra jobb med att uppdatera bloggen så nu ska jag bara duscha och slöa framför tv:n innan jag går och lägger mig....=)

 

Imorrn ska jag till tandläkaren...huuu...bara en koll, men ändå. I övrigt är det en ganska lugn vecka. Förutom jobb varje dag borde jag hinna en del på övervåningen, hundkurs imorrn och förhoppningsvis en dejt med bästa Sandra.

 

God natt!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-05-09 09:36:16

Spelet kanske heter "Trodde du ja!"? Jag har det om det är samma, men får aldrig spela några spel :( Det där är dessutom roligast om man är lite full, nykter går det inte att göra alla saker, enligt mig :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-09 15:56:52

Ja det kanske var så det hette. Jag vet faktiskt inte om jag hörde nåt namn på det....men helt klart hade det varit roligare om man hade varit full =)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-09 21:14:49

Du var ju inte på hundkursen?:) Jag körde dubbelpass, först med Iro och sedan med min egen lilla ögonsten!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela