malinsminut

Mitt paradis

Publicerad 2011-05-30 23:05:35 i Huset

Ibland blir jag liksom påmind om varför jag har valt att bo här...varför det är mitt paradis. Jag tittade ut genom vardagsrumsfönstret ikväll och såg en sån fantastisk himmel! Klockan är elva och himlen är alldeles, alldeles rosa! En lugn och vacker by under ett rosa skal...fantastiskt fridfullt!

Det är typ omöjligt att fånga det vackra och magiska på bild och särskilt när det blir en riktigt crappy bild där kameran speglas i fönstret, men ungefär fem minuter senare var himlen rätt så grå....i alla fall är det kvällar som dessa jag bara känner att det här är MIN plats på jorden...där jag ska bo och må bra. Det är mitt paradis helt enkelt för här är jag lyckligare än jag kan vara någon annanstans....=)





Så...då var dagens filosofistund över!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela