malinsminut

Morsdag

Publicerad 2011-05-30 22:53:49 i Allmänt

Igår var det ju morsdag som alla vet. Jag var ju ute och härjade på lördan så jag var inte direkt i toppskick på söndagmorgon....kröp ur sängen halv ett typ...för att lägga mig i soffan...klev upp och gjorde lite supermackor (håll för ögonen eller scrolla ner om ni inte kan se allt fett och åter fett som en supermacka innehåller...haha =)...) gött var det i alla fall!


Oj oj..smaskens =) Om ni vill ha receptet kan ni ju höra av er! haha!

I alla fall kom Mikael och Emma för att hämta sin kattunge så då fick jag ju lov att kliva upp ur soffan. Det första Mikael sa när han kom in var "Ååå, har du gjort supermackor? Jag känner lukten...=).." Så goda är dom alltså =) Gick sen och duschade och for med hela familjen på gästis för att fira den fantastiska mamman vi har =) hon vet ju redan att hon är världens bästa, men nu fick hon ju bli bjuden på mat också för en gångs skull =) Mycket trevligt var det! Och jag var rätt pigg faktiskt...tills jag kom hem...då somnade jag i soffan klockan sju. Vaknade mitt i natten och kröp iväg upp till sängen =)


Olle, Edvin, mamma och Annika på gästgiveriet.


Annika och Isak. En vit och en svart alltså ;)


En något skabbig jag och världens finaste storpojke Arvid.


Gullunge!

Ja det var en mycket trevlig söndag alltså! Jag har redan laddat upp bilderna från lördagens cruising i Sollefteå så det kommer nog snart ett inlägg =)

Hoj!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-03 23:03:40

Den där mackan är nog det värsta jag sett på mycket länge, ser ju ut som en överkörd fiskmås=/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela