malinsminut

Sista april

Publicerad 2011-05-09 00:12:45 i Festligheter

Som ni vet så firade vi ju Pernilla på dagen. Vi åkte till stan, åt massa gott, drack vin, provade kläder och hade trevligt! Jag har varken tid eller ork att ladda upp bilder så ni kan ju, som jag tidigare skrivit, titta in på Emmas och Yessicas blogg så får ni se vad vi hade för oss =) jag har i det närmsta identiska bilder så det känns inte heller så roligt att göra ännu ett inlägg =) på kvällen fortsatte i alla fall festligheterna...jag, Ida, Annika och Isak drog iväg till Brux för en härlig rockabillykväll!=) Åååå vad jag älskar rockabilly! Inte bara musiken utan även alla fina kläder, frisyrer, härliga danser och själva stämningen! Jag verkligen trivs på sådana nostalgikvällar =) dessutom brukar det ju alltid finnas en uppsjö av fina, gamla bilar på parkeringen så det är ju extra roligt =) jag bjuder på några bilder!


Roligt folk som råkade fastna på bild med Ida!=)

Annika och jag smög in på toan och drack en medhavd öl (ja, jag vet...men man fick ju stå i kö typ en halvtimme för att köpa nånting...då hann man ju (nästan) nyktra till...;)...)....

 

och ja....Maja-fyllekaja slog till igen...

Fantastiskt vad bra dom spelade!=)

 


Som fortsättning på kvällens tema fick vi åka amerikanare hem med Jan-E! Toppen!

Fantastiskt vilken rolig kväll det var! Som sagt...älska rockabilly!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela