malinsminut

Upptagen

Publicerad 2011-05-20 00:47:00 i Allmänt

Ojoj, vad jag har varit dålig på att uppdatera...jag vet...men veckan har varit jobbig...helt galet jobbig faktiskt! Fullt upp precis varenda sekund! Förra helgen slipade jag ju hallgolvet uppe...blod, svett och tårar...en massa svordomar, skrik och galenskap...jag var så less till slut att jag funderade på att ge upp...jag till och med grinade...ja, faktiskt...har känt mig som en 100 år gammal kvinna typ hela veckan....men Å SÅ NÖJD jag är nu! Ett varv av tre kvar att lacka och sen är det KLART! Då kan jag äntligen, äntligen få flytta upp sovrummet! LÄNGTA!

Jobb måndag och tisdag, plus ett varv lack varje dag. Och resten av livet som ska levas. I går jobbade jag till fem, slocknade klockan sex i soffan och maratonsov i 12 timmar tills jag vaknade klockan sex imorse....bara att sticka iväg på jobbet. Idag har jag också haft fullt upp hela dagen. Efter jobbet började jag städa och putsa lite fönster uppe, sen kom Sandra och Hera och hälsade på och sen rullade kvällen bara på....klippte Isak och Anders, plus slingor i Anders hår. Besök även av Annika och Olle, och morsan en sväng. Klockan elva hade jag dammsugit och städat undan det sista och kunde hoppa in i duschen. Och ja...nu sitter jag ju här. Är så trött att jag snart somnar på tangentbordet...men jag vill egentligen inte gå och lägga mig för jag vet ju att imorrn väntar mer jobb...och mer och mer och mer och mer....det tar ju aldrig slut! Men jag blir sååå nöjd! Bara att kämpa på!

Det här blev ett mycket dåligt och tråkigt inlägg...inga bilder eller nånting...men jag ska fota lite och lägga in så ni får se hur bra golvet (och resten) har blivit =)

I helgen väntar jobb lördag, söndag och måndag...plus Pernillas 30-års fest på lördag. Det blir kul! Sen tror jag inte jag hinner nåt mer faktiskt...jobb och fest får bli helgens aktiviteter! Och kanske, kanske kan jag klämma in lite övervåning också....vi får se =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela