malinsminut

Awesome!

Publicerad 2011-11-17 13:34:21 i Allmänt

Det är ju egentligen inte vad som händer som spelar roll, för det blir ju nästan alltid till det bästa ändå på nåt sätt. Det är just det där ögonblicket när man blir ledsen eller besviken som är det värsta. Just det ögonblicket. Sen anpassar man ju sig till det som är på något sätt. Idag var ett sånt ögonblick. En liten stund av besvikelse. Sen fick jag ett telefonsamtal och det blev hur bra som helst ändå! Nästan bättre än innan. Ja, jag var nog nere i hela fem minuter tror jag ;)

Jag måste lära mig att inte tänka ut så mycket i förväg helt enkelt. Jag är alldeles för bra på det, på gott och ont.


Note to self: Sluta ta ut saker i förskott. Det löser sig alltid på ett eller annat sätt!

Det löser sig!


Bara därför tänker jag ge mig själv den här idag:

 

Nu ska jag koka kaffe! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela