malinsminut

Bra!

Publicerad 2011-11-07 22:35:17 i Allmänt

 

Men vilken bra helg det var! Hur kul som helst! Jag får väl ladda upp några bilder sen, men just nu är jag så galet trött så jag ska gå och lägga mig. Jag har ju jobbat ikväll också så jag har inte hunnit slöa än. Imorrn ska jag hämta älskade smågrabbarna på dagis, göra älggryta och vara hundvakt åt söta, lilla Sam! Vilken bra dag! Hela veckan är faktiskt bra! Inte för att jag har nåt särskilt planerat, men för att jag är ledig så mycket =) jag jobbar faktiskt bara onsdag och torsdag och är ledig resten. Skönt! Å andra sidan skulle jag gärna byta bort den veckan mot lediga helger...jag gillar verkligen mitt jobb, men varannan helg är jäklar för mycket....bara den saken, ensam, skulle kunna få mig att byta jobb. Äh, jag skulle ju bara skriva några rader. Nu ska jag kolla på film och gosa med hundarna!

 

 

Jag kan ju inte sluta lägga upp bra bilder och kloka ord så jag måste göra det även idag ;)

 

(och nej, jag är inte arg...jag tyckte bara att det var klokt! Jag sparar på lyckliga sekunder så ni vet!)

 

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela