malinsminut

Dagen

Publicerad 2011-11-22 22:03:21 i Allmänt

Oj oj vad den här dagen susade förbi! Jobb till fem, äta och sen klippa fyra stiliga herrar (den sista for nu klockan tio!!). Det blev ju lite kaffe och surr också såklart. Ja, precis det var min dag. Jag har inte gjort nåt annat! I och för sig var Berra här ett tag och höll på fixa inställningar och sånt till datorn som jag har kopplat till tv:n. Mycket bekvämt att ha en egen datahacker som kan komma och göra i ordning det man själv inte klarar (vilket är typ allt!!!). Han laddade dessutom hem några program så jag ska kunna använda datorn till mer saker än bara att surfa runt =) mycket snällt! Yeej för Berra!



Imorrn jobbar jag till fem. Det är sjätte långa dagen i rad. Jag är trött. Och less. Inte på jobbet, men på att inte hinna nåt annat än att jobba. Hundarna, huset, jag själv...allt blir försummat. På torsdag är jag ledig och då ska jag i alla fall klippa mig och färga håret! Det känns galet skönt! Verkligen välbehövligt!



Usch vad känslig man blir när man blir trött. Ikväll började jag grina, på riktigt alltså, när Annika och jag pratade om att hundarna kommer att dö före oss. Lyckliga, fina hundar vad jag älskar er! Jag är ju väldigt lättrörd överhuvudtaget och fäller ju en och annan tår mest varje dag...när småpojkarna säger gulliga saker, när vuxna människor säger fina saker, när jag ser nåt rörande på tv:n...ja, ni fattar....men det brukar ju inte bli mer än en tår eller två...men jag är som sagt slut på nu. En dusch och en god nattsömn så är det nog annat imorrn!=)


Vilket kul inlägg! Jag har en dator, jag jobbar och jag grinade idag. Vilken tur att jag skrev allt det där intressanta! ;)

 

Hoj!


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-23 07:30:28

TRUE THAT! Den där sista bilden ska du pin-posta så du ser den varje dag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-23 09:53:17

Det är visst intressant

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela