malinsminut

En stjärna

Publicerad 2011-11-15 19:27:36 i Allmänt

Bättre dag idag. Det är tråkigt när saker händer som man inte rår på, men ibland är det bara så skönt. Vissa saker kan man ju bara inte styra över heller. Och tur är väl det. Man får helt enkelt tro att allt som sker är menat. Åtminstone tror då jag det.

Både igår och idag när jag gick hem från jobbet såg jag ett stjärnfall...det är så vackert! Det sägs ju att man får önska sig nåt om man ser ett stjärnfall så det gör jag varje gång. Men man får ju inte säga vad ;) Idag var det rätt stjärnklart också så jag gick mest och glodde upp i himlen. Jag måste nog läsa på lite mer om stjärnorna för det är så overkligt och intressant det där. Man blir så himla pytteliten när man går omkring på en liten, liten planet och allt det där stora finns runt omkring. Man fattar ju inget.


Jag gillar ju stjärnor jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela