malinsminut

Framåt, marsch!

Publicerad 2011-11-21 22:16:28 i Allmänt

Jajajajaja, tillfälliga svackor måste man ju få ha. Det har ju alla då och då, mer eller mindre. Jag är ganska bra på att hålla humöret uppe, men ibland blir det bara för mycket. Man kan ju inte vara glad jämt heller! Just den här lilla nedgången var rätt så jobbig...men man lär sig ju alltid nåt...om inte annat om sig själv. Så länge det finns något att se fram emot är det lättare att sopa bort onödigt skräp som kommer i vägen....

Jag hittade ett bra citat när jag satt och slösurfade lite:

"Problem som hotar att växa en över huvudet måste man sluta vattna"

Stig Johansson

 

Dom där kloka orden får avsluta den här dagen. Jag måste sova nu så jag orkar ha kul resten av veckan!

God natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela