malinsminut

Helg!

Publicerad 2011-11-10 19:21:21 i Allmänt

Men äntligen helg! Den här dagen har varit så galet stressig så mitt huvud snart sprängs tror jag! Det är bra med sånna dagar ibland eftersom dom går väldigt fort...men när man väl kommer hem är man ju helt slut. Nu känns det i alla fall bra att ha helg! Kvällens planer är väl knappast så vilda....gå ut med hundarna (typ nu!), kolla på criminal minds och kanske tjuvdricka en öl...jag borde väl göra lite nytta också, men det orkar jag inte...spela piano kanske...ja, det ska jag nog göra. Som vanligt kommer jag väl somna runt två än fast jag lägger mig tidigt. Nu är det ju dessutom fullmåne så nu blir ju nattsömnen extra störd. Ja, vilket intressant inlägg det här blev då...det skiter väl ni i vad jag ska göra ikväll...men jag var ju tvungen att hitta på nåt att göra för att få gruva mig för promenaden en extra kvart...;)



Precis så! och dubbelt upp idag faktiskt! Fast jag fick bara det bra =)

 

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela