malinsminut

Morning!

Publicerad 2011-11-14 10:18:52 i Allmänt

Ännu en ny dag då! Jag har precis vaknat och naturligtvis satt mig vid datorn på en gång...dumt egentligen. Man borde väl gå ut och andas lite först, men nä...inte denna morgon heller. Jaja, nu var det inte det jag skulle skriva om. Jag skulle bara skriva några ord om hur mycket jag saknar min tarotkortlek när jag inte har träffat den på några dagar. Den är verkligen klok! Jag tror ju inte på det här att man formar sitt eget öde (det är ju redan bestämt) så därför tror jag ju kanske ännu mer på tarot...den vet ju liksom redan vad som ska hända...man får ju aldrig några direkta svar, men man får i alla fall bra råd och lite mer klarhet.

Ofta på måndagar brukar jag dra ett kort för veckan och oftast har jag glömt redan på tisdan var det var för kort (antagligen eftersom jag har hunnit dra så många fler för andra saker...=)..) men när det sen blir söndag och jag sitter här och funderar igen brukar jag komma på vilket kort jag drog i måndags och nästan alltid kan jag känna igen veckan i det kortet....ja, det där kanske blev lite invecklat...

Idag fick jag ett bra kort. Ett ur stora arkanan. För en gångs skull får ni ju faktiskt veta också vad jag frågade. Rättare sagt bad jag bara om ett kort för den kommande veckan och fick detta:

Klicka här om ni vill läsa om korten.

 

Det är ju alltid vissa saker man funderar mer över, medan andra knappt får nån energi alls. På det viset kan man alltid tolka in sina egna funderingar i korten. Hur som helst blir det nog en bra vecka!=)

 


En annan fundering....vad ska jag äta till frukost? Jag har glömt att handla...hundmat? socker? champinjoner? surströmming? Ja, jag har faktiskt en burk kvar...hmm...jag börjar väl med att göra lite kaffe så får jag väl se sen om jag hittar nåt...jag har ju köttgryta i frysen som jag kan ta upp och tina om inte annat...haha!

 

Äh, vilket svammel. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela