malinsminut

Mina fina

Publicerad 2011-11-15 22:33:10 i Allmänt

Jag blir så fantastiskt glad! Man kunde ju knappast önska sig bättre vänner än jag har! Gamla som nyfunna. Jag är rätt så dålig på att höra av mig för det mesta, men det finns ju dom som alltid finns kvar oavsett vad man gör eller hur länge det går mellan gångerna man hörs. Lena är ett bra exempel. Vi träffas inte många gånger per år, men när vi väl gör det känns det som att vi sågs igår. Plus att jag vet att jag skulle kunna ringa henne precis när som helst om det var nåt (om hon nu inte har tappat bort mobilen som vanligt ;)...). Jag skulle kunna räkna upp fler men ni vet ju hur det är, ingen nämnd, ingen glömd ;)

Det jag skulle komma till var i alla fall kvällens fantastiska kompis. Anders! Han kom hit för att bli klippt, lyssnade på mitt tjat och gnäll i två timmar och när han hade åkt hittade jag ett fint litet paket som han hade smyglämnat på datorn!


 

Så snällt! Gulligaste Anders! Lite uppskattning gör så fantastiskt mycket! Dessutom vann jag 125 kronor också så det blir ju fem nya lotter =) spännande!

 

Ja, jag är tacksam för alla fina i mitt liv! Jag måste vårda er lite bättre hörrni!

 


En sak till...Cecilia, ska vi inte bara ta en helg och göra det du skrev i fredags? Jag känner att det skulle vara så galet kul!! va? va? Toke needs us =)

 


Hoj!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-11-16 01:23:37

jooo, det skulle vara så kul!!!! Toke 4 the win!

Postat av: Cici

Publicerad 2011-11-16 01:24:08

Och du om någon är ju en fin vän! jag är superglad att jag har dig i mitt liv!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-16 07:16:11

Men gud vad gullig han är, Anders!

Postat av: Annika

Publicerad 2011-11-18 10:28:21

Vad snäll han är!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela