malinsminut

GILF

Publicerad 2011-11-18 11:06:40 i Allmänt

Nån som såg "Fråga Olle-dokumentären" igår kväll? Uäk..jag gjorde tyvärr det. Eller jag städade samtidigt, men jag såg halva i alla fall. Det handlade om unga killar som hade ihop det med "mormödrar", alltså betydligt mycket äldre kvinnor...GILF's som dom kallade dem...killarna var väl 25-30 kanske (hann aldrig se några åldrar!) och tanterna var runt 70-80 (det hann jag se..)..och det hade väl varit en sak om dom bara hade varit gifta och bott ihop och levt ett vanligt liv....men näe. Ett av paren spelade ju in massa porrfilm och höll på. Det kunde man ju gärna ha låtit bli att se. Ett annat par fotograferade en massa.

Ni som känner mig vet ju att jag knappast har brytt mig särskilt mycket om åldersskillnad nån gång, men när det börjar skilja sisådär 40-50 år...näe..då börjar det gå för långt. Oavsett vem som är äldre. Hua. 10 års skillnad känns ju som nog. Men, vad vet jag...jag kanske har fördomar.


Den där gamla tanten och den mycket yngre karln var gifta. De verkade uppriktigt lyckliga faktiskt....men det är ju inte utan att man undrar lite vad de har för framtidsplaner...hon kan väl inte ha jättemånga år kvar direkt. Hon hade dessutom barnbarn som var äldre än maken!! Ja, det är en galen värld.


Klicka här om ni vill se hela avsnittet.

Det är gånger som dessa man önskar att man inte hade några ögon. Eller bildminne. Uäk igen. Folk får väl tända på vad dom vill, men det vore ju bra om dom kunde hålla det för sig själv..(och ändå kan man inte låta bli att titta på all galenskap!!).

Jaja, whatever makes you happy...


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-18 12:42:38

Mhm! Mental picture go AWAY!



För övrigt, den äldre kvinnan ser lite ut som Robin Williams i den där filmen, vad heter den Mrs Doubtfire eller nått sånt? När han är utklädd till kvinna, hahhaa!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela