malinsminut

rörigt

Publicerad 2011-11-20 22:02:04 i Allmänt

Ikväll blev det rörigt! Jag har gjort fyra utkast, men kommer liksom ingenstans med något av det jag har tänkt skriva. Det blir bara konstigt allting! Jaja, det har varit en rörig helg också så hjärnan har väl blivit lite överhettad kanske ;) jag har galet mycket att göra, mycket att tänka på, många att bry mig om, jobb typ varje dag...och jag längtar till lugnare tider.

En fin melodi som jag brukar lyssna på, som alltid gör mig glad och lite mindre stressad, är denna:

Jag har den med piano och det tycker jag är finare, men den där var väl helt okej ändå =)

 

Nu ska jag kolla på Big bang theory, världens kanske bästa komediserie!

Och kom ihåg! Energitjuvar ger inte tillbaka...

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-21 07:56:38

Vet du... snart är det jul, och det älskar ju du. Det är väl om något (efter allt är fixat då, hm....) en tid för att ta det lite lugnt, och bara vara här och nu med nära och kära. Plus lite schyssta partyn! Dags att börja pynta snart med ljusstakar och ljus... det blir bara ljusare nu!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela