malinsminut

hell in hello

Publicerad 2011-11-28 23:13:45 i Allmänt

Den där filmen var inte så värst bra faktiskt...lite rörande, lite intressant, lite spännande, men inte mycket av något. Det skulle nog vara en pefekt bakgrundsfilm...men nu vet jag ju det. Jag hade ju liks inget bättre för mig så. Jag har galet ont i huvudet ikväll...jag vet att det delvis beror på att jag har ont i nacken, men med lite alvedon går det nog över. Jag ska för den delen gå och lägga mig nu också...och dessutom se en film till.."the breakfast club" hette den...ska tydligen också vara en bra film. Den var från 1985 tror jag, men spela roll..den kan ju vara bra för det. Om inte annat får man väl skratta åt roliga frisyrer och kläder =)

Fantastiskt vad jag är nöjd över det här trådlösa tangentbordet! Berra sa att det var "typ det bästa som finns" så jag beställde det och det verkar det ju faktiskt stämma också. haha! Det känns som att det är helg nu...vad konstigt. Det är nog för att jag har varit ledg idag. En skön ledig dag har det varit också. Jag har lyssnat på julmusk precis hela dagen medan jag har pysslat på så nu skulle det gärna få gå lite fortare till själva julen..köpt julklappar har jag gjort idag också....och skickat iväg julkorten för framkallning eller vad man ska kalla det =) sen har jag rantat runt en sväng..

Jaha, det här var väl inte mycket att läsa som vanligt. Kanske kommer jag på nåt bättre imorrn. Det är lika bra att jag inte skriver mer heller för risken är att jag ångrar det imorrn =) jag ska nog äta en pepparkaka nu så jag blir snäll för ibland tänker jag lite onödigt onda tankar ^^
jaja, slut på svammel för idag! Jag säger god natt med ett av de klokaste citaten jag hittat hittills! Så sov gott!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela