malinsminut

youtube

Publicerad 2011-11-21 11:40:43 i Allmänt

Jag har tydligen missat allt det här roliga med youtube. Egentligen fattar jag inte varför för jag är ju ofta där och letar musikvideos och sånt...i lördags var jag och pimplade lite vin hos Berra och en stor del av kvällen vigdes ju till roliga filmer på youtube. Man kan liksom roa sig hur länge som helst med den sidan! Andra halvan av kvällen ställdes frågan "har du sett den här, Malin?" och svaret var alltid nej. Jag har ju inte sett nånting nästan! Håkan sa en rolig sak om min totala efterblivenhet när det gäller youtube "du är så analog, Malin!" haha! Ja han är inte den första som verkar tycka det! Överhuvudtaget verkar jag vara rolig att umgås med när det gäller youtube eftersom jag inte har sett nånting...folk gillar att visa saker liksom =) Jag skrev typ hela mobilen full med anteckningar för att kunna komma ihåg allt roligt vi kollade på. Kanske visa nån annan som inte har sett (om det nu finns nån sån!!!haha!). Här får ni några exempel:



Like a boss. Det var väl ungefär varannan mening också =)

Programledaren har vansinnigt svårt att hålla sig för skratt!=)

 



Duktig skedkille!!


Jag är ju bara hemma på lunch nu så jag hinner inte försöka minnas några fler klipp, men det kanske kommer en annan dag =) annars har jag ju alla anteckningar på mobilen också!

Jag fick tips om en annan sida där det också fanns massa roliga klipp, men den får jag kolla in en annan gång.
Nu måste jag åter till arbetet. Hej!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-11-22 07:37:06

Till och med Olle är ju youtubare... den här måste du ju sett youtubare eller ej:

http://www.youtube.com/watch?v=ilKq7WsuzMU



Och det sociala spelet är ju så träffande och skojigt :)



http://www.youtube.com/watch?v=o5HXlkrBlHw



http://www.youtube.com/watch?v=kjObX3m5j8Q

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela