malinsminut

...

Publicerad 2011-10-07 22:36:37 i Allmänt

Jag sitter och funderar lite över hur jag ska tatuera mig nästa gång...jag har lite funderingar som jag tror kan bli bra...men jag behöver dels noter till en speciell sång och dels någon som är bra på att rita...jag har ju själva tatueringen klar i huvudet, men den måste ju ritas ner av nån som kan...det är ju inget man bara gör hursomhelst så jag får väl göra nån annan liten grej medan jag väntar på rätt person..=)...det är dessutom lika bra att inte säga nåt mer för då kanske nån snor min idé ;)


Jag bjuder på ännu en fantastisk melodi från Melissa Horn fredagskvällen till ära!=)


"Jag blir bättre med tiden
om du har tålamod med mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela