malinsminut

Fantastiskt roligt

Publicerad 2011-10-21 00:42:58 i Allmänt

En ännu roligare sida än blocketannonserna är så klart argalappen.se. Tur för mig att jag inte har några grannar i närheten för i så fall skulle jag säkert få en och annan arg lapp när jag sitter så här mitt i natten och skrattar som en galning åt datorn. Hur mycket roligt folk finns det egentligen?! Jag älskar roliga människor. Särskilt roliga människor som orkar skriva lappar och förgylla dagen för oss andra =)

Jag tog några exempel ur hall of fame:











Än fast jag nyss har läst dom var jag tvungen att skratta en gång till. Särskilt åt den här sista! Så galet roligt att man ids sitta och klippa ut ord ur tidningar och klistra ihop ett så roligt kollage! Tack lustiga människor!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-10-23 02:53:19

Underbart! Jag älskar arga lappar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela