malinsminut

Igen...

Publicerad 2011-10-25 23:27:14 i Allmänt

Alltså jag kan inte få nog av alla roliga arga lappar! Jag skrattar ihjäl mig åt allt lustigt folk som finns! Så fantastiskt roliga ni är där ute! Vissa har jag redan sett (och kanske ni också), men dom är så roliga så jag måste ladda upp dom ändå!











 

Om ni inte har varit in på den sidan än måste ni kolla där nu! Det finns hur många roliga lappar som helst ju! Skratta inte ihjäl er!

 


I övrigt har jag varit ganska slö ikväll. Nu ska jag ta en dusch och lägga mig framför tv:n. Sovmorgon imorrn!
God natt!



Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-26 08:09:35

Nu kom jag på att jag hade tänkt att berätta för dig hur man gör för att "sno" bilder utan att behöva spara ner dem, och ladda upp dem till bloggen... Påminn mig om det låter som något av intresse!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela