malinsminut

Inget särskilt.

Publicerad 2011-10-12 21:16:08 i Allmänt

Den här veckan har bara flugit iväg. Jag har haft fullt upp typ hela tiden! Framförallt har jag storstädat efter kattungarna...bytt gardiner och putsat fönster och städat upp all jäkla kattsand...skurat och dammtorkat och så där. Nu känns det så rent här som det inte har gjort på länge. Skönt! Dessutom har jag klippt folk, färgat och plockat ögonbryn, tapetserat, slingat hår och så klart jobbat och varit med hundarna. Jag har dessutom hunnit med en hel del fikasessioner...och allt på bara tre dagar =) bra! Idag hade jag tänkt byta däck på bilen efter jobbet, men när jag vaknade från min powernap hade farsan redan gjort det så det kändes ju som en väldig lättnad =) då kom man undan i år igen ;)

Imorrn är det torsdag och jag jobbar till fem. Sen har jag långhelg! Ledig fre-lör-sön...ska bli galet skönt! Börjar dessutom halv fyra på måndag så det känns ju inte så dumt =)

I övrigt lyssnar jag mest på Melissa Horn, svär över katten, spelar wordfeud och tänker på viktiga saker.

Återigen har jag lyckats med ett totalt meningslöst inlägg! Mycket nöje!=)

En lustig bild som jag stal från facebook!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela