malinsminut

O'Learys

Publicerad 2011-10-09 13:29:47 i Festligheter

Jäklar vad jag har blivit bra på att uppdatera. Plus i kanten till mig =) igår var jag och Anders ut på O'Learys. Väldigt kul var det! Det hade nog varit smart att äta lite mer under dagen...men det är ju sånt man prioriterar bort så spriten bet bra kan man säga....fast det var kul ändå som sagt. Vi for i alla fall till Gustav på förfest innan vi tog en taxi till krogen. Jag knäppte inte så värst många kort (eller jo, men jag har sorterat bort en hel del...plus att jag inte vet hur jag ska få in bilderna från mobilen hit på bloggen...) Här får ni i alla fall se några bilder från kvällen..


Gustav och Anders.


Taxi till Olles =)


Martin.


Grabbarna köpte mat.


Martin, Andreas och Jennie.


Mattias, Andreas och jag.

Riktigt kul att träffa Andreas ute på krogen så där! Som han själv sa hade han nog inte varit där senaste tio åren...så det var ju lyckat att vi var där samtidigt! Särskilt med tanke på att midsommar nästan är enda gången vi har festat ilag i sommar....förr var det ju typ varje helg. Saker och ting ändras ju hela tiden!

Nu ska jag ta en powernap tror jag! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela