malinsminut

Rubrik?

Publicerad 2011-10-05 21:46:48 i Allmänt

Full fart hela dagen. Jobbade till fem och sen hann jag bara byta i kattlådan så kom Micke. Anders kom en stund senare. Drack kaffe, surrade och hade trevligt. Fina i håret var dom när dom for hem också =) sen kom ju så klart direkt farsan och sen kom hundarna hem...phu..nu är jag ensam. Utom hundarna och katterna då. Imorrn ska Stina in till veterinären och kastreras. Skönt att slippa få massa kattungar flera gånger per år. Lillemaj ska också in och kollas i munnen igen...det känns väl mindre kul, men det är ju bra om hon slipper ha sår och annat hemskt i truten. Lillemajs veterinärräkning de senaste två månaderna är för övrigt uppe i snart 6000 kr. Känns väl mindre kul..men jag hoppas jag får ut nåt på försäkringen. Hon är ju värd det i vilket fall som helst...

Jag har massa bra idéer om saker jag ska skriva om så nu kan ni sluta vänta Pernilla och Ylva och Janne och alla ni andra som klagar på att det inte blir uppdaterat ;) Jag kanske ids ta mig tid nån gång i veckan i alla fall =)

Kul inlägg va? haha! Inte speciellt...Jag är ganska trött nu så jag ska nog somna i soffan även denna kväll. Så, god natt!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-05 22:14:57

Men vadå. Är ju bra att stina äntligen ska kastreras det kanske bringar lite husefrid i båda hushållen uppför rena din...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela