malinsminut

Utan dina andetag

Publicerad 2011-10-19 11:19:56 i Allmänt

I fredags var det nån jänta på Idol som sjöng den här låten och den är ju så galet fin! Just den här versionen var väl kanske lite konstig eftersom den liksom bara är filmad, men om ni vill höra hela melodin får ni väl spotifya fram den =) jag gillar dessutom att se folk spela piano så därför tyckte jag att den här passade bra. Erik Linder är för mig helt okänd, men han sjunger fint. Jag har inte direkt gjort några efterforskningar, men vad jag kan förstå är det Kent som egentligen har gjort den...





Sådeså.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-19 12:48:21

Jag gillar Kents version bättre... men så gillar jag ju dem. Många tycker de är lite konstiga och då blir det väl inge bra för dem.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela