malinsminut

Allt man inte vet..

Publicerad 2011-10-06 17:41:51 i Allmänt

Om någon nu har missat det så är jag väldigt intresserad av sånt som inte går att få nån förklaring på. Övernaturliga saker, astrologi, numerologi...osv. Väldigt konstigt egentligen eftersom jag är väldigt teoretisk och vetenskaplig på många sätt..jag skulle aldrig godta en obevisad sanning om den gick att bevisa...men sånna här grejor kommer ju aldrig att gå att bevisa så det kanske är därför jag intresserar mig för det....det är framförallt två sidor på internet som jag brukar vara och kolla runt på. Där finns både numerologi, traditionella horoskop och kinesiska horoskop och lite annat....just idag har jag kollat runt lite på numerologi och det är ju helt galet vad det är mycket som stämmer...allt stämmer ju så klart inte, men eftersom jag har läst igenom alla andra nummer så inser jag att det nummer jag faktiskt fick stämmer bäst på mig. Jag är en nia om ni undrar =)

Det här med kinesiska horoskop intresserar mig inte så värst mycket eftersom jag tycker det vore konstigt om alla som är födda under samma år skulle ha samma egenskaper.....nu verkar ju det mesta som gäller råttan (som jag tydligen är född i) stämma på mig, men jag vet andra i min närhet som det inte alls passar in på...det känns liksom lite för generellt på nåt sätt.




Kalla mig galen om ni vill =) (för det är det redan så många som gör ;)...) men jag har då haft stor nytta av allt det här...man förstår människor bättre, kan lättare räkna ut hur och varför personer gör som dom gör och kanske ibland få en fingervisning om vad man ska passa sig för...det är ju många faktorer som spelar in hur en människa blir, men många av dom grundläggande egenskaperna finns ju där hela livet.

Klicka in här och här om ni vill kolla runt lite mer =) och tipsa gärna om ni hittar nån annan bra sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela