malinsminut

Vampyr?

Publicerad 2011-10-25 18:01:20 i Allmänt

Jag höll på att googla runt lite för att kolla vad man kan tänkas klä ut sig till på halloween....om jag nu ska klä ut mig och om jag nu får semester som jag har sökt...ja man måste ju vara ute i tid i vilket fall som helst. Jag tänkte i alla fall att jag skulle möta min värsta rädsla när det gäller fantasimonster (?) och fixa lite vampyrgrejor. Delvis för att jag är livrädd för vampyrer, men också för att det är rätt så enkelt och inte kräver så mycket utklädnad..=)...i alla fall så tänkte jag röda linser, nåt slags bitmärke, kanske lite svart spets och så klart huggtänder. På en sida hittade jag allt det där, men då blev jag så fundersam över själva bitmärket....inte själva bitmärket, men de andra "tatueringarna" som följde med....kolla:


Vampyrbitmärket ser ju helt okej ut, resten är ju bara att slänga...men va? Ser ni ankh-märket??? Ett sånt har jag ju redan bakom örat! Är jag redan en vampyr? Varför skulle en vampyr ha ett sånt märke? Nä, jag kanske är en vampyr undermedvetet...det måste ju vara därför jag är så galet rädd för dom...fast jag vet att dom inte finns...hua..lite lustigt i alla fall att jag valde att göra ett sånt tecken...av alla tecken i hela världen....OCH jag hatar vampyrer....märkligt.

 

Jaja...det var bara en parantes i mitt annars så innehållsrika liv. Ha!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-10-25 21:30:28

Haha, du är rolig du ^_^ Undermedveten vampyr xD Låter bra tycker jag :D Det är förköp till Halloweengrejen här, ska jag och Anders införskaffa en biljett till damen kanske? Bara 300 biljetter, tror vi ska handla dem på fredag innan vi åker eller så på måndagen, beror på hur många som finns kvar i slutet på veckan :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-26 08:04:50

Kolla här då:

http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/2011/10/19/865/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela