malinsminut

Vem är du?

Publicerad 2011-10-06 10:50:37 i Allmänt

Jag undrar vilka som läser min egentligen totalt ointressanta blogg...? Det skulle vara så roligt att få veta...i vanliga fall, när jag faktiskt skriver, brukar det vara ungefär 900 unika läsare per månad...men nu då jag inte har skrivit på precis hela september har det ändå varit 700 unika besökare...? En del råkar ju säkert bara klicka in av misstag eller googla fram nåt (om det går?!) eller slösurfa vidare och vidare...men ändå...700 olika datorer har ju kollat in under bloggtorkan så nån måste det ju vara som följer? Jag kanske kan räkna upp 10 stycken som jag vet kollar in då och då...men, vilka är ni 690 andra?

Jaja, nu måste jag nog göra nåt vettigt...typ borsta tänderna. Lillemaj och jag måste ju snart dra till stan. Tro vem vi ska fika hos idag då...;)

Snart är det helg! Yeej! Då ska jag dricka öl =)

Kommentarer

Postat av: stoffe

Publicerad 2011-10-06 11:13:42

jag!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-06 11:22:54

Om det är den inbyggda statistiken på bloggen, så tror jag de räknar unika som unika per 24 timmar. Som kikar jag in varje dag under månad kommer jag räknas cirka 30 gånger.... Men det är ju i alla fall många. Jag blir också nyfiken ofta på vilka osm är och snurrar, men det är oftast bara de man VET som kommenterar tyvärr...

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-06 11:39:13

Bra det Kristofer!=)



Nej, Pernilla, jag har en annan statistikräknare som räknar antal unika besökare per dag, per vecka och per månad och den registrerar även ip-nummer och webläsare och sånt som jag inte fattar nåt av. JAg måste alltså logga in på en annan sida för att kunna läsa av statistiken.

Postat av: Karin Nyman

Publicerad 2011-10-06 15:11:46

Jag följer dig o e glad att du nu åter kommit igång med skrivandet =)

Postat av: Ingela W

Publicerad 2011-10-06 17:18:29

Jag följer oxå din blogg :)

Postat av: Cici

Publicerad 2011-10-13 02:54:19

Och jag följer ju :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela