malinsminut

<3.

Publicerad 2012-04-20 19:58:19 i Allmänt

Vips blev jag ensam hemma. Micke fick ett plötsligt sug efter att gå ut i skogen så han tog snöskorna och hundarna och gick iväg. Själv tänker jag duscha och inta ryggläge i soffan..jag orkade inte följa med när jag är så trött och utarbetad (haha) och det är ju för bövelen snöstorm ute dessutom! Nä, ikväll trivs jag nog bäst inne. Hjärtat liksom svämmade över och ansiktet log på nåt automatiskt sätt när mina hjärtan gick iväg mot skogen. Fina, fina varelser! Som jag tycker om er!

(bild från ett annat tillfälle...dock med samma älsklingar =)...)


Helgen blir nog ganska lugn och behaglig. Lite kravlös och halvt oplanerad. Mycket bra.




Nu måste jag hoppa in i duschen så det inte är lika ogjort när dom kommer tillbaka...=) bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela