malinsminut

Airams pannkaka

Publicerad 2012-04-25 17:12:00 i Allmänt

I måndags var jag en sväng till min goda vän Jan-Erland i Mellansel och det blev då tal om mat och matlagning. Han hade ett tips på en maträtt som han brukade göra (typ jämt..) =) jag kom ju ihåg receptet men hittade det även på internet eftersom det var så ovanligt namn i rubriken...jag har inte provat det än så jag har ingen aning om hur det smakar, men enligt säkra källor skulle det vara gott. Jag ska prova att laga till den där pannkakan ikväll...Så här har även ni receptet =)




Smaklig måltid då =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-25 19:53:40

Vi har också ätit den där, men med annan titel! Fick det receptet av Eva A. Tycker den var god! :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-25 20:58:15

Låter gott! Och mer matigt när det är keso och ost också. Inväntar rapport.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela