malinsminut

Bra helg!

Publicerad 2012-04-26 12:39:13 i Allmänt

Den där Airams pannkaka var helt okej. Smakade ganska exakt som en vanlig tjockpannkaka så jag kan varken säga att den var god eller inte. Bara vanlig. Så ni vet =)

Jag kom på att jag hade lite bilder från helgen liggandes...så jag kan ju lika gärna dela med mig av dem =) i lördags hämtade Micke och hans pappa en fyrhjuling. Jättefin! Vi tog en liten skogstur och den var fantastiskt bra på att ta sig fram. Stabil och stark. Bra köp. Lördagen gick i övrigt åt till att fara runt och fika här och där. Fyra ställen hann vi med så det var ju inte så dumt =)

I söndags begav vi oss ut i skogen och inspekterade ägorna ^^ premiärtur med snöskor för min del. Ganska praktiskt, men lite klumpigt emellanåt...jag är även helt säker på att vi hörde en björn som brummade. Två gånger dessutom. Livsfarligt. Micke hävdade att det var ett träd som knakade, men det hjälpte föga där ute i mörka skogen. "Ta hundarna och spring så får björnen ta mig" var min uppmaning..mest för att jag inte skulle ha en chans att ens jogga i dom där klumpfötterna...nu kom ju den där björnen inte fram som tur var, men skogsskräcken höjde väl min puls med en si så där 150%...

Här har ni några bilder!=)


Lagårn är snart ett minne blott =(

Finaste gullungarna var ute och lekte!

Dojorna...

Fin kille, fin utsikt =) Ser ni mitt lilla, lilla hus där nere?=)

Ruin av vad som en gång var ett hus för att torka prylar man skördade från myren...


Ett sånt där myrhus...

Mystiskt spår i snön...dålig bild kanske...nån som vet? Det var inte från mina hundar så det behöver ni inte föreslå =)

Belöningen efter ca.3 timmars skogsgående och björnskräck ^^

Bra helg!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-26 12:55:20

Dom där spåren som inte va dina hundar syns ju tydligt att det är björnspår

Postat av: Elin Sandström

Publicerad 2012-04-26 15:10:52

Vad mysigt med en skogspromenad! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela