malinsminut

Det som gör mig glad

Publicerad 2012-04-25 10:20:00 i Allmänt

Det här inlägget har legat som utkast hur länge som helst...jag har bara inte haft tid att göra det klart...de utklipp som finns med nu är några veckor gamla, men det spelar ju ingen roll...dom gör mig lika glad ändå =) Tanken var ju att skriva lite om alla fina människor jag har runt omkring mig. De som gör mig glad på olika sätt varenda dag. Och ibland när jag är lite så där nere som man kan bli är det som att universum puffar lite extra på de som tycker om mig och ser till att muntra upp mig lite =) det mesta går ju inte att klippa ut och lägga in som bilder men här är några exempel på saker som gjort mina dagar sååå mycket soligare =)



(angående ett tidigare blogginlägg där jag skrev om en crappy day...)

Sms kan jag ju inte visa, men jag har många fina av den varan också =) ni ska veta att alla ni runt omkring mig, (Micke, mamma, Pernilla, Janne...och alla andra stjärnor i mitt liv) betyder så galet mycket för mig och än fast jag är så dålig på att höra av mig och uppskatta så tänker jag på er ofta =)


och så har vi ju världens finaste lillasyster också som muntrar upp och bryr sig om hela tiden. Hon är verkligen omtänksam den lilla varelsen!

Trisslotterna fick Micke och jag för att Sam fick hänga här på dagarna när hon löpte och den där massagegrejen köpte Annika bara för att hon tyckte att jag behövde den =)

Ja, utan er kära människor vore livet inte mycket att ha. Ni är bäst! <3

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2012-04-25 10:30:25

Åh finaste Malin! Du förgyller mitt liv supermycket och jag är så glad att vi träffats! Det enda som är dåligt är det dumma avståndet :P När jag har en dålig dag brukar jag kolla på det roliga och fina kortet du gav mig när jag fyllde år, genast blir jag gladare :) Det står inramat och nära till hands på hyllan i vardagsrummet :D Hoppas vi ses snaaaart! och kom ihåg; nu på lördag är det drag i strömsund eftersom vi spelar och den 5e maj är det final i Livekarusellen i östersund och hur det än går där ska det firas på kvällen :) Tusen kramar!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-25 20:56:42

Åh, vad ärad jag känner mig som också var namngiven!! Det är verkligen tur att Olle har så härliga systrar tycker jag, härligt att jag får vara med er. Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela