malinsminut

En liten uppdatering

Publicerad 2012-04-02 12:26:17 i Allmänt

Helgen har varit lugn och behaglig...lite jobb, lite mys, lite film, lite av varje...humöret har inte direkt varit på topp, men lite kan jag hänvisa till Pernillas senaste inlägg..jag har inte varit arg direkt, mer apatisk och tråkig. Känt mig ful och konstig...värdelös på allt liksom...och det blir man ju inte precis glad av. Micke, underbara Micke, är ju som vanligt fantastiskt omtänksam och försöker muntra upp mig på alla sätt. =) Igår var han så snygg...extra snygg på nåt sätt...då blir man liksom lite extra kär bara sådär...jag hade bara lust att kramas precis hela kvällen. Till slut somnade jag i soffan och innan han väckte mig för att vi skulle gå upp och lägga oss hade han fixat allt i huset..släckt ner, släppt ut hundarna, plockat disk och skräp...finaste, duktiga killen. <3


Precis när jag skrev det här valde spotify att shuffla fram den här låten...ja, jag vet att ni har hört den förr, men lyssna på den här versionen...den är ju så vacker så man gråter!=)



Ikväll jobbar jag så det som står på dagens agenda innan halv fyra är att duscha och gå ut med hundarna...det borde jag väl hinna...ikväll ska jag påskpynta också! Snart är årets näst bästa högtid här! Yeej för det!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-02 13:55:15

Du tänkte mitt inlägg "känslomässig begochdalbana" så du slipper bomberna? Alltid nått. Jag har inte mina stoltaste ögonblick dessa tider direkt. När man skriker och blir arg och lägger upp argument för en 3 åring som han vore vuxen liksom. Jag riktigt känner hur hela håret reser från mitt huvud och vill liksom demonstrera hur arg jag eller. Kan också vara så att det försöker rymma från utbrotten, jag vet inte. Tur att man kan be om förlåtelse i alla fall :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela