malinsminut

Ensam i stugan

Publicerad 2012-04-12 23:15:50 i Allmänt

Idag är Micke på andra äventyr så då får jag sova själv. Det gör inte så mycket att vara själv en gång tycker jag, men just själva sovningen...det blir ju så tomt i sängen. Stora, stora dubbelsängen och bara jag och två små hundar. Kallt blir det också...

En sak är ju bra med att inte ha nån att umgås med...Jag har hunnit med en massa tråkiga saker så här i min ensamhet ^^ varit på kalas (grattis Isak!), betalat räkningar, lagat sitsen på toastolen, städat, diskat....ja, lite sånt. nu ska jag stryka kläder och sen rengöra duschen. Kul va? Innan jag går och lägger mig ska jag ägna lite tid åt mig själv..peela lite, plocka ögonbrynen osv...ska ju upp och jobba imorrn så jag borde kanske rappa på lite...klockan närmar sig ju midnatt...

Imorrn kommer Annika och Isak på middag och på lördag har Nätraälven årsfest som vi ska fara på. Dessutom jobbar jag hela helgen. Så, nu vet ni allt det här intressanta ;)

God natt!


Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela