malinsminut

Go natt

Publicerad 2012-04-17 22:32:14 i Allmänt

Jag hade tänkt skriva ett roligt inlägg om fina klänningar och skor som jag har hittat på nätet, om telia och om hårfärgning...och om mina galet fina vänner som jag tycker så mycket om. Men jag tappade humöret nånstans under kvällen och nu sitter jag här lite halvt deprimerad och väldigt trött...jag längtar till sovmorgon och lediga dagar...till att få göra sig fin och känna sig fin. Jag längtar efter en riktig fest eller kväll på krogen och att få umgås med alla mina roliga...till sommaren och alla härligt lediga, kravlösa dagar....men så sitter jag här, sur och trött och inte på det minsta bra humör så jag får spara det tänkta inlägget till en annan dag...nu ska jag göra iordning mig och gå upp och stryka kläder innan sängen hägrar....

Hoppas ni får sova gott i alla fall!




<3 Norrflärke

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2012-04-18 00:38:25

Min lilla arbetsmyra :) Det är faktiskt 2 st galejsaker på g nu snart, först är det sista-april-spelning den 28 april, vi spelar och HP Burman - kommer bli en legen....wait for it.....darisk kwäll! Sedan är det ju finalen i Livekarusellen den 5 maj i östersund, efter det blir det utgång vad som än sker, vinner vi måste vi fira, hamnar vi sist så måste vi piggas upp med fest ^_^ sedan är det rätt lugnt tills 2 juni, då är det Köpmanna-marknaden här och "alla" går ut :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela