malinsminut

God natt-film

Publicerad 2012-04-05 19:26:23 i Allmänt

Sådärja...utslagen har gått över och nästan försvunnit, så det känns bra =) men trött är jag...det tar på kroppen att bekämpa sånt där elände...typ all energi går åt till lagning...ikväll har vi i alla fall varit hos Olles familj och lyckades komma så precis att vi både fick middag och fika ^^ inte illa =) vi hade ju stött på påskharen tidigare i veckan så han skickade lite påskgodis åt Arvid och Edvin..=)

Ikväll ska jag och Micke klippa varann...mycket spännande =) jag ser verkligen fram emot att se Mickes frisörtalanger =) men don't worry..det blir inget avancerat så ni torde inte behöva se mig skallig eller så =) jag ska instruera så gott det går.


Micke och jag har haft olika godnatt-serier hela tiden...vi började med Segemyhr och fortsatte med Solsidan...sen hoppade vi över till MacGyver (som vi tillfälligt övergett efter två säsonger)..nu håller vi på att kolla på Kvarteret Skatan. Fantastiskt underhållande!=) Det är så trevligt att se nåt lättsamt innan man ska sova...oftast somnar vi båda två ganska fort och så står tv:n på till morgonen efter...men det gör ju inget. Har ni nåt tips på en bra och lättsam serie så mottages det tacksamt =)


Nu kom precis mannen in efter att ha varit ute och kollat på en vedmaskin...god kväll!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-06 09:02:13

Jag älskar Seinfeldt!! Gammal men god :)



Lättsamt och roligt... hm... är ju som behändligt att de oftast är bara en halvtimme också. Vänner är väl en klassiker? Scrubs tycker jag är som roande, Olle gillar det inte. Fast han gillar inte Seinfeldt heller, mest för att han tycker de är fula tror jag?



Eller ska det vara svenskt också? Ni har som mest sett svenskt?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela