malinsminut

Totalt ointressant

Publicerad 2012-04-17 17:02:00 i Allmänt

Jag är ganska så trött nu känner jag. Idag glömde jag att dra in benen innan jag stängde bildörren....illa. Jag har liksom inte riktigt tanken med mig idag...Jag hade sett fram emot en ledig dag på torsdag, men hade liksom glömt bort att jag skulle på utbildning 8.30 i stan då...hmm...det blir alltså elva arbetsdagar i rad...förutom klagade jag om det råkade bli fyra dagar i rad nån enstaka gång. Men det är ju självvalt att byta helger (så jag får vara kvar i Norrflärke) så jag får väl skylla mig själv.

Idag har jag städat pappas bil...och jag ångrar att jag inte tog en före- och efterbild...för oj, vad jag har städat. Som Olle sa en gång..."man kan sätta pärer i baksätet på din bil farsan..." och långt ifrån är det inte...=) jag gör det i alla fall för att vara snäll. Om jag hjälper övriga familjen med klippning och tapetsering och annat grejs så kan jag väl hjälpa pappa med bilstädning nån gång också. ^^ (Han frågade i och för sig om jag ville ha betalt, men det kan man ju inte gå med på...särskilt inte när jag själv får så mycket hjälp av alla =)..)

Ikväll får jag sova själv igen. Ingen annan anledning än att jag jobbar kväll och Micke har annat att göra. Det är ju kanske bra att få lite tid för sig själv också. Återigen, det är inte ensamheten som är tråkig...det är själva ensam-sovningen...men det ska nog gå bra. Jag har ju en hel del saker att göra jag också.

Jag sitter hos mamma och pappa och väntar på att få äta kalops (kallops? kalopps? tveksam stavning...) så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på....inte heller nåt intressant att skriva om. Jag är ganska ointressant idag överhuvudtaget. Less och sur är jag nog också. Och trött.

En liten melodi kan jag ju bjuda på i alla fall...



Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-04-17 20:15:50

Haha, jag log stort åt ditt "Hej då" :D Hur tusan gick det för dörrbenen?! Blåmärken?

Postat av: Cici

Publicerad 2012-04-17 20:19:16

Hej gosgumman min! Gu vad jag saknar dig! Känns som det är ett halvår sedan vi sågs :( Vi måste styra upp det här, snarast :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela